01-12-09-23:29;One way ore another

Tja!
haha lyckades nyss trycka in nån knapp så hela mitt tangentbort vart spegelvänt,
hadde man caps på vart de små bokstäver och tvärtemot ochsåvidare haha feeett irriterande,
igår tog jag den där jävla sprutan haha de gör fortfarande ont och var hemma idag för jag inte mådde så bra,
nu ligger jag här och kollar på "Dragonball Z Episode 98 - A Final Atack" haha töntar de som faan!
haha bytte piercing och spiral igår haha, sjukt skönt
haha i have a confession to make.. hahaha jag inpuls köpte nyss spelet "Dragonball Z; Sagas" är de bara jag eller börjar de faktiskt gå liiite långt.. haha

hmm..
imorron ska jag nog till skolan beror på när jag vaknar haha de är så sjukt skönt att ligga hemma,
nu är de btw vinter på riktigt och de är ju inte helt okej..
man fryser, kärringar slår ihjäl sig, man kommer ingenstans med bussen, de är fan inte bra,
haha
blir inte ett dugg glad av vintern,
en vecka och tre dagar kvar på apun tror ja eftersom jag har tappat tidsuppfatiningen för länge sen så vet jag inte haha, vet faktiskt inte vad jag ska skriva de händer ju inte spec mycket när man ligger hemma...
juste! köpte för övrigt min första lussebulla igår!! saknades dock mandelmassa.. men aja!
nu ska jag kolla klart sen sova..
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0