02-12-09-23:19;You can have whatever you like

Tja!
Nu ligger jag i min säng, ska kolla "Dragonball Z" haha,
har kommit till nå jävla filler avsnitt, skit tråkigt,
men ska nog skippa dom tror ja .. hehe
idag skippa jag skolan, orkade inte gå,
så först låg jag hemma och kollade 15 avsnitt "Dragonball Z" haha xD
sen så tagga jag ner på stan, köpte två tröjjor för 299 kr st, en 12mm spiral och fika med Mariha, fun
sen så tagga jag till genomfarten och pickade upp Gustaf så drog vi hem till moi,
vi lyssna på musik tanka filmer, och jag städade mitt rum! heeelt otroligt! de är städat!

jag insåg oxå att NÅNSTANS har jag en sladd som funkar till den exterana hårdisken haha men måste bara hitta den!
lyckades koppla datan till mina super högtalare så jag har ljud!! woho!!
hm.. i helgen ska jag försöka partajah! de vore kul!!
haha har inte varit i skolan på tre dagar! måste fan gå de här börjar bli en dålig ovana och jag känner att de snart kommer bli ett beroende så nu måste jag bryta de!

i natt gjorde jag en saltkoklösning haha de var så kul för jag ställde ut de utanför mitt fönster för de var så jävla varmt sen glömmde jag de där haha! så i morse när jag tog in de igen så var de genom fryst då tänkte jag "vad är oddsen.." haha vem annars om inte jag!!
jag vill bara säga att jag har en skiit gammal bild på ludde innan dreadsen haha han ser serri ut som en liten flicka sviin kul!! haha nej nu ska jag inte ligga här och sega.. natter
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0