03-12-09-23:04;Still sleepin' on me but I'm bout to wake em

Tja!
ligger i min säng haha, idag har jag legat hemma först, kolla på "The Crow; Wicked Prayer" sen så stack jag till skolan, satt där kanske en timma och "jobba" spelade "Roller Coaster Kingdom" sen så stack jag ner på stan och käka cheebab och chilla och så! myspys
sen efter de smsa felicia och sa att hon var påväg till mig, haha jag typ oj!
sen så åkte jag hem, isåg att min pappa var hemma hos oss, då vart de lite typ ojojoj hur ska jag fördela min tid,
men sen gick jag och och felicia ner på mitt rum, så pierca mig! så nu ligger jag med piercing i ögonbrynet oxå!!
så jag är fett snygg nu!

sen åkte jag ner på stan, och så de var oxå helt okej,
sen när jag skulle på bussen gjorde jag de mest skillade saken ever!!
skulle gå på bussen, halkar till och vajar som ett asplöv, sen när jag återfår balansen ordentligt och rätar på mig så halka jag ordentligt, tyå landar på rygg med ena benet inne på bussen, typ andra under hahaha, skratta som fan åt mig sj och gick på bussen, haha busschauffören kolla på mig, skratta och starta bussen haha,

sen kom jag till repan, träffa Ludde, haha Gabbe kom med och skulle visa sin fina nya kakmonstret tröjja, Ludde skriker till och visar att han oxå har en sån! haha sjukt kul, sen så satt vi och diskutera vi något haha
svaret;
"När man spelar något som har med death generen och göra, måste man vara tjock och ful...
du har fulheten men du är ju dock alltannat är tjock..."  -Ludde
Men nu ska jag sova!
natter, Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0