04-12-09-23:27;The hottest nigga under the sun

Tja!
Idag har jag legat här iprincip heela dagen, utom i skolan, men de var väll lika aktivt som varligt,
gick hem la mig och kollade "Who's Your Cabby" ganska kul film om G-rappare och golf men jag fatta den inte..
huvud personen vad Big Boii från "The Outcasts" haha ahh som sagt hängde inte med..
sen så spela jag lite "Gta Sun Andreas" och som vanligt så tröttnar man och går berserk, men de är väll bland ett av dom manligaste spelen som finns för jag tror nog varenda kille i den här åldern har spelat de och kännt sig skit cool!
haha
sen bad Gustaf mig att köpa cigg så traska och gjorde de.. sen gick vi och var bittra på alla som tror om de där 2012
haha, de var kul!
sen gick jag hem och kolla 6 avsnitt till av "Dragonball Z"

I helgen vad ska man göra om dagarna då??
söndag vet jag allafall att jag ska repa,
men då kommer inte Axel för han ska på flatbröllop i Oslo hahah!!
menmen sist var de inte helt fel ändå moi Ludde Gabbe och Gustaf som bara hängde, och skapa.. lite..

Jonte trodde btw jag hadde haft piercing i ögonbrynet hela tiden!
haha de var ganska kul!!
nej men orkar och vet inte vad jag ska skriva mer
så nu taggar jag med nån film eller nåt...

Idag är dagen, då ni får en video igen av min underbara musik!
en gammal goding :)

Lostprophets - A Town Called Hypocrisy


Lostprophets - A Town Called Hypocrisy
Uploaded by keco64. - See the latest featured music videos.

Kommentarer
Postat av: elina

Älska låten!

2009-12-05 @ 00:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0