07-12-09-17:00;I'm my own drug, I'm 'aint u flower,

Tju, sitter i min säng och kollar på "How High"
tänkt mycket på de förgångna och insätt att jag faktiskt saknar petter,
dom tiderna, real friends, bro code,

No bodys thoughts mattes to me, nobodys thoughts,
Say what ever u like, it won't matter,

Ska glo lite "Dragonball Z" sen ska jag nog ta och chilla ner mig lite,
försöker nog träffa nån eller nått eller så ligger jag hemma, men då kommer jag säkert somna,
missade den förbannade repan igår de är ju inte allt för bra..
behöver så mycket snabba pengar som de bara går,
men vet dock inte riktigt hur än,
kunde inte göra mer än att älska en kompis råd, men de tänker jag inte skriva här,
nu kom min moder hem,
dagen har bara runnit iväg, har inte varit i skolan.. thats no good,
men men, fick ett jävligt gott tips;

Skit i andras problem, dom kommer vända de emot dig,
berätta inget du känner, dom bryr sig inte,
lägg dig bara i om du vet att de handlar om dig,
vänd ryggen mot de mästa,
- Words from a junkie
agreed, nej nu ska jag kolla vidare, hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0