10-12-09-03:03;I'll reach my final form,

Tja!
Ligger och kollar på "Dragonball Z" som alltid mins inte ens hur länge jag har kollat, de börjar närma sig sitt slut!
haha de kommer bli intressant efter när jag inte vet vad jag ska kolla på!!
haha är på "Episode 189 Cell Returns Part 1" hahaha en har dött, och en håller på att dö nu,
kuligt!!

Jag stör mig som fan på att jag har skit under knapparna på datan under å tangenten haha! skit irriterande,
fast jag vågar inte bända loss dom för då kanske den går sönder...
får se vad jag gör sen,

Jag tog ut mina töjjar idag för första gången och rengjorde, min tolva är ett sår som inte ser helt okej ut, och min tia är helt läkt sen när jag töjjer upp den mer så ska jag se till att de inte går lika fort i slutet, för de svider och är svullet inte helt okej!!

Allafall.. var på "V.I.P" idag med Jonathan Björn, Tova, Matte och Timmy de var riktigt festligt, vi snacka en jävla massa och allt kostade 25 kr! haha efter min andra öl började jag känna mig dragen.. de var ju inte helt okej, haha ojojoj sen så frågade timmy mig var jag kom i från så svara jag Colombia haha då visa de sig att han var halv Colombian, världen är liten ..ytterst liten.. hmm därav hans afro... men sen så snacka vi lite och timmy sa "om dom spelar "Pitbull - Calle Ocho" så svär jag att jag kommer dansa loss" dir efter spelar dom ju så klart låten och han diggar lite smått de såg ytterst kul ut! sen så snacka vi lite och bara roa oss, efter de ville tova gå ut och röka så jag hakade för jonte har ju slutat.. haha när vi kom ut stod timmy där igen och sa "jag vill höra Calle Ocho!!" haha så jag upplyste honnom om att den redan hade varit, och att han hadde "dansat" till den redan, haha hans min då var guld värd, jag känner att jag är bakis nu så jag ska försöka sova lite, de är ju rentav skola i morron.. nej hare guld, natter
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0