11-12-09-14:17;Like what the hell am I doing right?

Tja,
Igår var ganska speciellt, pappa ringde på morgonen och sa att han hade blivit inlagd,
haha så vi här hemma vart ju aningens nervösa, sen på kvällen ringde han och sa att de inte var något allvarligt,
utan bara magsten, haha,

sen så smsa en kille jag inte sätt eller hört av på flera år, haha han typ
"heej vad gör du, är allt bra,"
så jag typ hmm.. vad vill han, två sms senare fråga han om jag ville köpa cigg åt han:P

sen efter de stack jag till repan, med gabbe och gustaf, vi lallade som varnligt och fjanta oss men de gick ändå bra!
sen kom jag hem, la mig vid datan och kände hur huvudvärken typ WROOM och parkerade där,
så jag bara låg, inge ljud, sänkte ljuset från skärmen, och bara chatta och låg, haha

i morse vaknade jag först 10, de var skönt tänkte jag då, då hinner jag till skolan, sen började dom låta på övervåningen, så då fick jag huvudvärk igen, sen vaknade jag halv ett,
nu ska jag komma på nått att göra tills i kväll, kanske sova lite till,
kollla nån film, och äta haha! orkar inte skriva mer men ni får en låt!
lyssna på den!!

Lil Weezy Wayne Ft. Mannie Fresh - Go Dj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0