12-12-09-23:34;Exchanging body heat in the passenger seat?

Tja ligger hemma,
vilket jag har gjort hela dagen idag,
haha kollar på "Inglourious Basterds" skit bra film sen såg jag
"The Muppet Christmas Carrol" haha sjukt skum!

haha juste igår åkte jag nias och gabbe till björklinge hah! vi var där tio min sen skulle vi ta bussen hem, då var kl 00.00 haha, när vi kom dit så skulle den gå då men när klockan var ca 00.35 insåg vi att vi fick vänta på 01.30 bussen.. jag har aldrig frusit eller gnällt så mycket förr, men jag var såå jävla kall,
sen när bussen kom bara lös livet upp, dir efter de när vi kom till stan sålde jag en cigg för 20 kr! hahahha!
så jag köpte mig en cheesburgare nej nu ska jag sova 4 real eller om en stund,
kommer med en låt igen!

Panic! At The Disco - This Is Halloween(Nightmare Before Christmas Cover)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0