14-12-09-23:04;Baby I'm a star, shit, I'm above a star

De är då tanken på tattueringen runt min vänstra hand led, men den ska göras om lite och så..
men ska nästan bidra med nålar åt petter de känns lite dumt annars..

igår såg jag Saw VI den var väll helt okej.. inte bättre än nån annan men helt okej, när jag somnade tänkte jag typ: jag kommer aldrig orka upp i morgon.. och mycket riktigt vaknade jag av att gustaf smsa 20 min efter vi började, haha då tog jag en turkdusch och drog på mig kepsen sen cyklade jag haha,
sjukt skönt ändå att apun är över, de är så enorm mycket folk i skolan nu, haha inte bara ettor två tvåor och fyra treor, haha!

men men, efter min enda lektion gick jag hem, när jag kom hem kolla jag på "The Dudesons: Movie" haha sjukt roliga grabbar finnar alltså! haha sen kollade jag på "Dirty Sanchez The Movie" även den var oxå typ haha jahaa!!
skrev även klar svenska språk sociologin!!!!

allafall sen så började jag kolla på "Room 6" den verkar suga.. men ska ge den en chans,
sen smsa jag gustaf så han lånade ut 50 kr till mig life savern!
sen drog vi hem till mig och flumma, precis som igår då kolla vi på "Alien Vs Predator 2" vilken SÖG!
men men den fick en chans.. nu ska jag ta och sussa!
tja!

men ni ska få en liten lista av tänkta tattueringar dom som är texter de vill säga:
Underläppen på in sidan: :)
Höger överarm: Faith, Belive, Sloth, Greed
Bröstet: Carnage
Höger sida: Mats Wahlgren
och brevid: Ingrid Wahlgren
Runt vänster handled: In Crowds Of Kings
Magen: Audiowave
Kuken: I <3 Soumi
hahahah!

och så får ni en låt!

Kat Deluna Ft. Lil Wayne - Unstoppable


Kommentarer
Postat av: maryah tjofadderittan

i <3 suomi på kuken, äkta finne du ääär! ;o

2009-12-15 @ 19:33:57
URL: http://causingtrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0