18-12-09-19:57;Shawty Got That Game On Lock Like A Vault

Tja, inte skrivit på ca 4 dagar, så vad har hänt dom 4 dagarna..?
Tisdag: då missade jag svenskan för jag sov bort den lektionen, venne inte så mycket intressant
Onsdag: Fick i en 14 mm tunnel, Stack till den sista 25 kronan med Jonte och Co. Träffa Nico där, stenrikkille_90!
Torsdag: inget intressant alls
och idag.. skolan var kul, var på bra humör och allt, morfar fyller år,
venne än vad som händer men något ska väll även den här gammle mannen klura ut!
höhö.

Lite mer ingående på idag: Först vaknade jag 8 jag typ bra då har jag all tid i världen, tog upp datan i sängen starta den logga in, sen när jag kolla på den var kl 10.35 jag typ.. va
så då blev de en dusch och sen rusa jag till skolan :p eller mer exagt cyklade..
sen så när jag kom dit satt alla människor och åt.. jag typ har vi lunch? dom typ nej.. jag ba: har vi rast dom typ nej..? vi har lektion.. så då satte jag mig och åt med, GRÖT!
sen så hadde vi webb design han typ visa en video för gustaf sen va lektionen slut.. like whata??
så då stack vi ut och gjorde nått typ rökte eller så, sen började gkn vi fick fika och godis haha sen så snackade ingalill med mig, jag har g i de! woho.
sen så fick man välja ena klassrummet film andra jobba.. filmen var: "Antichrist" så vi kolla på julkalendrar i stället mycket bättre hahah!

ni får en låt idag oxå orkar inte skriva mer..
Drake Ft. Kanye West, Lil Wayne, Eminem - Forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0