22-11-09-03:02;A Little Piece Of Heven?

Ligger här och tänker, kolla på "Hotel Rwanda" bra film, sluta inte som jag tänkt mig men jag tror man blir ganska avtrubbad av alla dessa skräck filmer, men jag är ändå nöjd
att jag äntligen sätt den, en sjuk grej.. jag är inte ens nästan trött, inte ens lite, ligger och chattar lite kollar bdb fb och så men inge trötthet, ska ut och röka och sträcka på mig sen deckar jag nog,
eller så kollar jag på en till film haha :D

jag har enormt ont i ryggen haha verkligen sjukt men de är för jag ligger som ett cepe gissar jag på,
skulle hellre ha nån brevi som kramar en.. de hadde inte varit fel,
haha

funderar på att be felicia pierca mitt ögon bryn i veckan.. faktiskt jag tycker de är så sjukt snyggt, snart är de dags slog de mig idag eller nyss! gaddar mig :o de ska bli så jävla grymmt! sen pengarna som blir över går på töjjar och sprit och krogen :D yes men nu ska jag ut haha hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0