22-11-09-18:32;The taste of love is sweet, when hearts like our's meet

Nu äntligen är jag hemma i min säng igen!
sånt hemskt väder ute att jag sket i alla mina planer, inte okej
så nu ska jag ligga hemma och kolla filmerna jag tanka hem igår i stället!
myysigt,
kollar på "Walk The Line" så långt som jag sätt tyder de på att de är en fantastisk film

fryser som en jävla häst, vädret när jag åkte till stan va någolunda stabilt gick till gabbe och låna hans busskort,
sen satt jag på bussen, då vart de mörkare och mörkare, sen så gick jag från stora torget till repan, då knappt små regna de ens, kom upp i repan, haha vi repa igenom "Pater Noster" "The Darkness" och "Illusions" sen satt vi och snacka gammla serier på tv, haha Pokémon, Digimon, X-men mm.
haha sen kom man ut, då regna de mer, men inte för mycket, utan bara sådär så man blir irriterad,
jag gustaf och carl gick upp på åhléns för att jag ville se vilken som låg etta på dvd toppen,
haha kolla aldrig de, sen när vi kom ner såg jag hur 7an åkte, de vart typ; FAAN!
men de var bara "19" min kvar till nästa, då regna de ganska mycket,
sen kom ÄNTLIGEN bussen, haha gustaf satt och visa sms från när han och håkan hadde bråkat,
sen kom vi till årsta hallen då regna de ännu mer, och adam kom, köpte snus åt han, dom drog, och jag gick,
sen så gjorde jag lite saker och sen när jag ÄNTLIGEN var på väg hem så i princip spö regna de, de regna som fan,
kom hem bytte om och la mig här, 

nu ska jag bara chilla, smsa lite eventuellt, kolla film och chatta, skriver eventuellt mer sen ^^
tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0