22-11-09-21:13;2 cool 4 u, thats the answer

Kom nyss hem, var på Årstahallen med gabbe, haha han skulle köpa cigg så hängde med han dit,
intressant för när vi kom dit sa han "håll i bobbi kommer om 1" så där stod jag i regnet, med en hund jag var rädd för som liten och frös haha, men jag fick mentos för de så han är förlåten C:
kolla klart på "Walk The Line" oxå även de en jäkla bra film, nu kollar jag på en skräckis,
"Orphan" heter den haha värkar dock inte allt för bra .. men men ska se klart den innan jag yttrar mig..

haha mamma kom till mig idag och sa: "I sommar ska vi resa bort, fast jag vet att du inte vill de!" så då tänkte jag "tack älskade mamma, att du gör de FAST jag inte vill, tack" då sa hon " Då förväntar jag mig att huser står kvar och inte är nerbränt när vi kommer hem, vi kommer vara borta ca 4 veckor och om du inte vill följa med ansvarar du för djuren, blommorna och huset" då tänkte jag "Tack gud för du har gjort min kära mor sinnes rubbad sen jag fyllde 18" :D 

så jag antar i princip vem som helst kommer vara välkommen hit då^^

nu ska jag somsagt kolla klart på min film sen ska jag nog sova, känner mig fett tråkig idag men ja MÅSTE till skolan dom här veckorna MÅSTE ha både studiebidraget och underhållet.. tänk om ja inte får studiebidraget pga att jag fick de sist eller nått... då dör jag allvarligt, då dör jag 
borde bjuda er alla på en fin musik video men orkar inte.. den kanske kommer i ett separat inlägg senare
vem vet;)
TJa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äre fest då? ;)

2009-11-22 @ 21:57:40
Postat av: sara

Nej, bara filmkvällar.

2009-11-22 @ 22:06:40
URL: http://saraehrman.blogg.se/
Postat av: sara

-.-

2009-11-22 @ 22:06:47
URL: http://saraehrman.blogg.se/
Postat av: Hemligt.

I live to serve you Lord Megatron.



WHERE IS THE CUBE?!?!?!



The human must have taken it.

2009-11-23 @ 19:05:07
Postat av: mariah din fina fina fina vän som du tkr om sååå mkt

JAG KOMMER OCH FESTAR HOS DIG VARJE DAG DÅ PUSSPUSS :* och sen ska vi till knutby och bada. bara så du vet

2009-11-27 @ 20:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0