23-11-09-18:33;I'm here for your amusement,

Fett ovärt i skolan, fattar inte ens vad vi håller på med..
man sitter där vid en dator och glor som ett jävla fån, men så klart idag så fick jag ju ingen data..
så satt som ett fån utan dator till och med! de var ju jäävligt kul,
vi börjar kl 9 och slutar kl 2, vi skriver in oss sj så att dom ser att vi varit där,
kunde bätt typ jonte att skriva i mig och fortsatt sova men jag gick dit,
gabbe lekte transformers haha, han är ju så udda så udda men alla älskar vi honom, galningen.

När som helst nu kan mina DDC grejer komma! thrilled! beställde dom för 2 veckor sen ca, för mina sista pengar...
men hela grejjen var att han inte hadde släppt sin skiva än då, så var tvungen att vänta till den nittonde nov för att de skulle skickas, och de var förra veckan så de kommer nog den här, får man hoppas..

Min mor jobbar i sthlm atm så hon kommer hem PISS sent på kvällarna, hahaha så jag är skit hungrig,
men får stå ut, hoppas hon är jätte trött för då kanske de blir McDonalds kan ju allafall hoppas (A) fan inte ätit på donken på skiiit länge, nu har vi sålt sommarstugan i finland *cry* de var liksom där man växte upp, där man har släckt, men de är skönt på de sättet att man aldrig mer behöver oroa sig för utdragna sommrar utan sms haha,
men men, de finns ju viktigare saker att tänka på!
eller gör de de?

min pappa flyttar när som tbx till uppsala, efter att ha bott i sthlm ett jävla ta till att bott i knutby med korna så blir de ju lite skillnad nu när han kommer bo i fålhagen typ 20 meter bort hahah,
tydligen så är de pappas jul i år tror jag de var.. eller så kanske de var nyår.. vilket fall så får jag ju bestämma vart jag vill fira de sj nu : D tror de blir hos pappa på dagen och äter middag med han och åker hem en stund efter de, sen så tror jag att jag åker över till han på nyår oxå en stund ska kolla med han vart johan är, för om han inte är där så blir far min helt alone och de låter inte så kul! good son good son haha de är jag de!

nej nu ska jag fan ta och ladda ner lite filmer haha filmnarkoman! men de är helt okej, jag roar mig så bara :)
Tja!

Kommentarer
Postat av: Hemligt.

I live to serve you Lord Megatron!



WHERE IS THE CUBE?!?!



The human must have taken it!

2009-11-23 @ 19:02:07
Postat av: mariah din fina fina fina vän som du tkr om sååå mkt IGEN

då kommer vi bo asnära varandra!!!

2009-11-27 @ 20:51:34
URL: http://causingtrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0