24-11-09-03:42;We wish you a Marry Christmas!

Jag borde egentligen sova, jag vet.. men jag kolla på "Dragonball Evolution" haha måste säga att de var bland de sämsta skit jag någonsin sätt.. men den är förlåten  för jag är inte trött och den sega ut på min tid lite!
i morron blir de tbx till den underbara skolan! woho va jag länktar.. känner hur de bara sprakar om mig för jag ser framemot de så mycket (y)

håller på att ladda ner dragonball animen de är typ 500 filer.. helt sick de är "Dragonball""Dragonball Z" och "Dragonball GT" haha och de är serier precis som "Lost" mm. haha så jag har liiite och göra sen! men de är kul!!

jag kom nyss och tänka på att om precis en månad är de julafton, de är nog den tiden på året jag hatar mäst av allt, men äter så man mår dåligt, stressar, alla bråkar, skriker, super, och sen slutar de med att man ligger ligger på sitt rum.. och lyssnar på när något går sönder, hur dom skriker, hur de slår i en dörr och sen blir tyst..
och de spelar egentligen ingen roll var man firar de.. för här har jag min syster och hos pappa min farmor..
haha fan va man kan klaga på allt! verkligen..

Juste haha ni fick inte eran musik video som jag förtår att ni verkligen trånar efter.. ni kan få den nu.. eller snart
hahaha, nej
funderar på att sova nu så jag orkar upp till skolan i morron, och så jag hinner jobbar super efektivt..
haha dom som umgås med mig kan nog verkligen höra mig säga de där! ironin den klassiska ironin som alla blir så enormt irriterade på! I just löööv it!!!

nej nu kommer ert förbannade musik klipp! natter

Dagens låt blir:
The Game Ft Lil' Wayne - My Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0