24-11-09-18:08;Where is the love?

Tja, sitter i min säng och glor på när mina Dragonball grejer laddas ner, nyss var de ett år kvar, nu är de en dag..
och så sitter jag och kampar på "Roller Coaster Kingdom" haha that's my thrill, vilket liv..
fattar inte hur jag kan ha blivit sån jävla no lifer haha vart tog mitt liv vägen, verkligen fastna vid datan,
men men de är vinter vi skyller på de..

Jag är verkligen SKIT hungrig.. som alltid.. men snacka med mamma för hon kom nyss hem,
fråga "Ingrid vad blir de för mat" då sa hon "För de första sen när började du kalla mig vid mitt förnamn? och sen när blev du beroende av mig.. du får göra din egna mat.." så aha.. jag ska göra min egna mat.. men vad? de finns typ verkligen inget och äta och jag orkar inte ställa mig och göra nå värsta grejjen om de är bara till mig, för då slutar de med att de blir sjurättigt, alldeles för mycket, jag äter inte upp, och mamma lackar, så kom igen..

En sak jag inte kan fatta, haha.
Verkligen alla har börjat kalla mig Oli nu, haha till och med dom mäst oväntade,
Farfar, Leo, Pappa,
haha why? bryr mig egentligen inte men blir chockad i skolan är jag ju van vi de..

Jag är galet uttråkad, funderar på att pausa mina nedladdningar och ladda ner en film innan eller nått.. venne,
vad händer i morron då gott folk? och en ännu viktigare fråga.. i helgen?
vill inte vara hemma så iprincip alla erbjudanden godtas, så länge de inte är nån homo, då överväger jag de lite längre... >_>

nej men alvarligt, nån som vill ha hem mig till sig eller något.. säg bara till!
mys,
min mamma står inne på mitt rum och tjatar om något, lyssnar inte för de känns liksom som att de där händer varje dag, hon säger samma sak, jag svarar samma sak, hon går ut lämnar dörren öppen, jag stänger den efter henne, hon kommer tbx och blir arg... liksom wtf..

men men ska inte klaga finns ju dom som hare värre.. nu ska jag lyssna på musik och spela "Mafia Wars"!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0