24-11-09-21:42;And I don't think you're beautiful, I think you're beyond it

Ligger och är rök sugen som en jävla toke..
skickade iväg en jobbansökan nu.. tog mod till mig, skrev den, skickade den.
sjukt bra av mig,
får jag en fast inkomst nu ska jag ta ett bostads lån sen dra hemifrån! galet skönt!
jag gick upp ett lvl på "Roller Coaster Kingdom" så än så länge ligger jag lite i fas med gabbe,
höh vi tävlar om ALLT..

Allvarligt nu, gjorde mat innan, köttbullar och pommes, asså mina kött bullar var heeelt ultimata,
dom var mjuka rakt igenom, inte ett dugg bräda, varma och asså dom var så bra dom aldrig blivit förr,
och sen pommesana dom var typ helt okej, kunde stått inne en stund till men asså köttbullarna,
in my heart 4 evah säger jag bara;o

Jag vill se film!! film abstinens!
haha har ingen ny, har bara gammla, vill att min serie ska bli klar,
men neej, den tar typ längre tid på sig,
nyss var de en dag nu är de två...
liksom de är ju åt fel håll i tidslinjen...
lite irriterande sådär...

riktigt kul sak, alla tjejer som tror dom är snygga på bdb men egentligen ser dom ut som nått nån sket ut på morronen , haha de är riktigt kul och kolla på, i'm bored..

här kommer en liten video igen,

Lil Wayne Ft. Young Money Entertainment Members - Every Girl

Kommentarer
Postat av: elina

The master of meatballs, eller hur vare? XD

Och du älskar ju alla små söta fokus-fjortisar!

2009-11-24 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0