25-11-09-20:16;Through thick and thin

Kollar på "Dragonball Z" no lifear framför datan som alltid,
just nu vill jag bara ha helg, eller allafall nått att se fram emot..
tänkte skriva lite om min mor men jag skiter i de,
de är min ensak, trots att dom flesta vet hur hon kan va.
har jätte ont i huvet, rökte precis min sista cigg.. dålig kombination,

två dagar kvar till money day, två dar!
sen så ska jag fixa min gaddning, bio, köpa spriraler, och kroga om de finns pengar över!
får hoppas! 

Fortfarande inte fått mina "DotDotCurve" grejjer.. dom skickades den 19 så dom borde verkligen komma när som nu!
ska jag vara helt ärligt vet jag inte vad jag ska skriva, känns som att allt jag skriver är något jag klagar på,
så kanske inte ska skriva något mer.. eller?

En grej om min mamma, haha kan inte låta bli är tvungen, satt vid matbordet, som varligt var allt med mig fel,
så svara jag henne med precis samma ton som hon använde mot mig, haha då var de jätte fel..
fatta inte grejen med de, och hon går och klagar på saker, tex pappa, och jag säger aldrig nått, för om jag säger som jag tycker så ojojoj, men om jag klagar på skolan mm. då är de fel.. fattar verkligen inte grejjen med sånt,
dubbelmoral, nej nu ska jag inte hålla på så.

i morron fyller gustaf år. 
nej asså de här funkar inte kan inte ligga hemma varje kväll och sega måste göra nått framöver.
får se vad dock nu ska jag återgå till min serie 
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0