26-11-09-23:06; I’m just wonderin’ why you haven’t taken my life?

Tja!
Kom nyss hem från repan, haha de var lite annorlunda dag idag kan man ju ganska så lungt säga...
haha de började med att jag kom i tid! otroligt jag vet men jag var i tid!
sen så fortsatte vi på den nya låten, den låter inte ens nästan som nått vi gjort innan, den är melankolisk woho!
haha, ludde var positiv och glad de var oxå speciellt haha! han är så mysig då,
vi gjorde lite små ändringar i texten men de gjorde låten bättre haha, sen så efter hela skiten kl 9 så sa ludde
"Hönni grabbar, ska vi inte hänga på bryggan och chilla lite?" vi typ ;o är han sjuk men de var trevligt alla prata om olika saker, haha dom prata om tentakel porr, vi prata om typ nazister som hugger huvet av folk och carl stod och titta på, de lär ju sätt sjukt kul ut haha, haha sen så typ gick vi, fick en läsk av carl så vänta vi på bussen, haha sen kom joel snacka lite haha de var kul,

sen så tog jag och gustaf bussen, satt och snacka så träffa jag gabbe och gav han sitt busskort, och nu ligger jag här,
redo, redo för kudden :)
så klart blir de några "Dragonball Z" avsnitt innan jag somnar men de tar vi efter de här!
haha

Blir seriöst tokig på "Roller Coaster Kingdom" när man ska ta de där jävla fottot dör hela min data, kan man inte få välja de sj?? haha sjukt irriterande!!  men förlora inga i parken allafall! That's my life (6)

ska börja sätta lite spelningar för nästa år tror ja! beror på om jag orkar och stuff men anagligen!

Juste! måste berätta pappa var här idag med johan haha drygare ungfan får man ärligt leta efter haha han ska vara här på sönda, natalia ska vara barn vakt! HAHA dum som säger ja! nej men han kuta fram tryckte på massa knappar och kuta iväg! asså allvarligt, de är ju nått fel med han!!
nej du blire "Dragonball Z" sen sova, så natter!
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0