28-11-09-13:40;Do you fear death? Do you fear the dark abyss?

Tja!,
Igår satt jag och gabbe och fredde och skulle bestämma vad vi skulle hitta på,
de fanns några alternativ men alla låg kuk långt bort,
men tillslut bestämde vi oss för en chill fest i björklinge, haha de var chill först men sen när jag ville sova,
ahh asså jag har aldrig varit så frustrerad i hela mitt liv, haha vi sov hos nån henke, träffat han en gång innan,
skön snubbe, jag och fredrik låg i en säng och henke på en sackosäck typ haha, gabbe låg i hans säng,
de var enormt disturbing att dela säng med en kille, så har nog aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv,
ja tror ja somnade till the eye, men när jag vaknade låg fredde och kolla på harry potter 3 haha så jag typ what?
för de känndes som jag sovit i max tre min, 

i morse när jag vaknade så mådde jag inte alls bra, de var kvavt i rummet, varmt och på samma gång kallt,
var sjukt hungrig för hadde bara ätit en kebabtalrik sen igår, men vi åkte till uppsala, och då pejja jag en cheesbörgare till oss tre, sen satte vi oss på bussen hem, bland en av dom skummaste resorna i mitt liv, haha jag och gabbe kolla på varan och skaka på huvet haha men vad som hände orkar jag inte ta här,
sen kom jag hem och ahh de var skönt, tog en dusch skönaste duschen i mitt liv, och nu ligger jag här,
funderar på att sova en stund till,
nej men vi hadde ganske kul igår, men de var segt först, massa boy-talk osv haha,

Idag när vi hoppa av bussen så sa fredde att de var för de var jul om nått och gabbe ba "vadå gul!?" vart typ lack,  sen på donken var de typ två missförstånd till och asså dom hörde inte vad den andra sa hahah sjukt kul, så ja ba "Älskar att ni hör vad den andre säger" då kolla båda på mig och ba "va?" haha jag dog!! sjukt underbart att hänga med dom två, ikväll så blir de antingen filmkväll med fredde hos gabbe eller så ska ja på bio, men ah som de verkar så kommer de nog bli filmkväll för "jag hör av mig" har man ju hört för (Y)
nej nu ska jag återgå till "Dragonball Z"
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0