29-11-09-23:57;Y'all already know what it is

Tja!
Igår var en speciell dag, sjukt skum,
började med att jag kom hem ca 12,
duschade, chilla, kolla "Dragonball Z" och sov,
sen på kvällen drog jag hem till gabbe, de var nice, vi tog de lungt och så,
sen stack jag till stan och träffa vilka? jo filip och morten, haha vi snacka som fan och var hemma hos nån sara,
sen så tagga jag morten charlie och filip till stan för dom skulle in på nån krog,
haha först ville filip teste "O' Connors" eller vad de heter men de var 25 års gräns så vi typ ähh fuck that
så vi drog till terassen och ställde oss i kö, jag gick sist och filip gick först, vaknten kolla han legg och typ nej du är inte 18... så filip ba jo de är ja... så jag charlie och morten gick ut, hadde tappat tids perspektivet ganska ordentligt där så vet inte hur länge vi stod men efter en stund kom filip och vinka in oss xD han hadde snackat in dom på något vänster sjukt kul, sen så satt vi där och hadde en "reunion" haha var sentimentala, fulla och hadde kul, haha efter en stund kom en kille från bordet brevid och fråga om vi ville ha deras gin och tonik för dom hadde beställt in för många så vi typ okej haha, fick tre st!!
träffa för övrigt jonte matte henke kabbe tror de var dom och snacka lite haha kul,
sen kom vi tbx till den där sara, och charlie kännde att han fått för mycket i sig, så han ville hem,
varav jag och morten oxå skulle gå, sen somnade jag i hans soffa full som ett as och ah, så gott har jag aldrig sovit förr tror ja, haha sen var jag smart nog att säga "morten när du drar väck mig då" kl 8 väkte han mig och då var jag fortfarande full, så åkte hem och däckade haha de var en händelserik kväll!

Kommentarer
Postat av: mariah

haha ofta?

2009-12-01 @ 22:54:08
URL: http://causingtrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0