01-02-10-18:46;Like burning wings of an angel..

Tja, sitter här måndag eftermiddag.. lyssnar på musik och tänker på gårdagen.. haha hela helgen var helt galen..

Fredag: Lång seg skoldag.. sedan åkte jag och Gustaf hem till mig och blev as sena..
åkte till grand för en spelning på rockkarusselen sedan efter de hem till Fuckaxelface och chilla somnade hyfsat tidigt.. men gustaf väkte mig efter att han druckit lite mycket... då var jag arg_kille_91

Lördag: Vaknade piss tidigt.. åkte till stan, träffa fredde och åkte till Willys, åkte buss i en och en halv timme, kom på båten, chillade tog en öl och en jäger shot, hahah sen åkte båten! då kände man sig ju inte nååågot dyngrak.. men man var ju nykter.. sen shoppade vi massa!!!! sen satt vi och hadde tråkigt, kom av båten och på bussen..
resan började lugnt sen så hörde man i bak att de börjades tjafsas... sen kom de lite skrik, sen for de en ölburk över huvet på alla och träffar en tjej raakt i pannan, då bryter helvetet lös, kommer av efter massa bråk,

hemma hos axel igen.. fest..urartad.. snodda prylar.. jag sover.. hahahah!

Söndag: väckt as tidigt, städning, försenade till musik direkt, städar, kommer till Ukk, får infon och blir sittandes i ett år... skit trist snacka med banden, sen soundcheka vi, hahah min första tanke WTF... en trådlös mick ;o sen var vi klara med de och hadde 3 timmar att döda, sen så var de massa kul som hände sen kom hela musik direkt igång, sjukt kul, kul publik, allt kul, röjjde som fan, sen ålte jag hem och sov ^^
men nu blire "Planet Hulk"
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0