14-02-10-17:30;Baby let's take this time, let's make new memories

Ligger i min säng och fryser värkligen som fan!
Helt otroligt.. repade idag, jag Ludde Gustaf.. Hahah tre av sex.. stabilt.
Men dom fick lite gjort, jag bara satt där som alltid,

Nu ska jag hoppa in i en duch tvätta håret! Haha välbehövligt.. sen lägga mig i sängen och kolla på "Dante's Inferno"
De blir intressant, Sen ska jag invänta denna nya vecka.. som för övrigt är FETT ovärd, i morron har jag EN lektion..
Från 10.10 till 11.45 sen får jag gå hem... sen tisdag har jag lektioner fram tills lunch alltså svenska från 10.00 - 11.10.. sen slutar jag! onsdag ledig... då har halva veckan gått sen är de två dagar sen SPORTLIOV pepp!

Hur firar man allahjärtans dag ensam.. Haha.. men men jag åt semla! i'm happy!
Nej nu ska jag smörja tatueringen sen duscha sen kolla film, så slänger upp ett videoklipp sen hejdå!

Jay Sean Ft. Sean Paul & Lil John - Do You Remember




Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0