13-01-10-01:14;The Adventure

Tja!

länge sen de vart uppdatering, haha i morgon har jag sagt varje dag sen sist men de blev idag..
haha!
finns typ inget att skriva.. har sätt "New Moon", har sätt "Avatar".. båda sög haha
haha..,

jul lovet var nice men har vänt mitt dygn TOTALT!
haha är typ död i huvet..

haha håller på att laddar ner lite bög filmer som jag hört ska vara bra,
sen snart så ska jag sova som en liten bäbis!
mitt band var hemma hos mig idag för första gången..

första kommentaren
Ludde: Fan va ditt rum är bögit!
haha sen sluta de med att alla låg i en hög i min säng hahah!

liksom WTF!?

nej men nu orkar jag inte skiva mer eventuellt skriver i morron HAHA!
TJA!

Kommentarer
Postat av: elina

avatar är ju visst bra! :( new moon me..

2010-01-13 @ 01:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0