14-01-10-09:26;I’m a battlefield of love,

Tja,
Nu har jag äntligen tagit igen nästan all min sömn.
Igår när jag kom hem så somnade jag vid tre och drömde världens mest skruvade dröm...
Haha sen så vaknade jag vid sju duschade och träffade fredde, sen somnade jag igen vid tolv och sov tills klockan ringde, sjukt irriterande ljud, stängde av den och kom på att jag inte börjar fören efter lunch.. då blev man ju LIITE irriterad och sen som toppen på grädden kom mamma in när jag började somna och och skrek: KLOCKAN ÄR SJU GÅ UPP.. tände lampan och lämnade dörren öppen.. haha då var man ganska vaken om man säger så... 

Sitter i vardagsrummet och kollar på MTV, har precis duschat och så, ska lägga mig en stund igen och sen klä mig..

Nu är de bara en dag emellan att jag skrev! woho! developments!
En sak jag stör mig SOM FAN på är när folk ringer typ 90 ggr.. Svarar man inte efter andra gången kanske man kan FATTA att man är upptagen / inte vill svara eller de kanske bara är jag... som tex de är nån jävla störande helvete som ringer mig på dolt nr.. JAG SVARAR INTE NÄR DE ÄR DOLT.. har jag inte nret svarar jag inte heller så då kan man ju skicka ett sms och säga vem man är och om de är viktigt så svarar jag antagligen...
Som nu på lovet.. vem är så jävla dum i huvet att dom ringer kl 7 på morgonen.. ah nej jag blir så jävla arg..

hehe.. Oliwer goes berzerk! nej men nu ska jag vila sen sticka till skolan.
Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0