24-01-10-18:44;The Things We Are

Idag har jag legat hemma heela dagen, började med att jag vaknade runt 13 nått,
då ville jag inte gå upp så sket i repan, sen kollade jag på "The Haunting Of Molly Hartley" sämsta filmen på länge,
Igår kväll kolla jag på "Halloween II" kommer inte fatta den riktigt men helt okej, såg även "Ed Gein The Butcher Of Plainfield" sämsta filmen som jag sätt som oxå är verklighets baserad på väldigt länge.

I fredags hade vi spelning på Grands café vi kickade igång Rockkarusellen vilket var kul,
sen efter åkte jag hem och kolla "Where The Wild Things Are" jätte bra! och sjukt bra gjord!

Spelningarna framöver- 
22 jan 2010, 12:00 - Rockkarusellen - Grand Café Katapulten
29 jan 2010, 18:00 - Rockkarusellen - VOX Publicum / KFUM Hornet 
31 jan 2010, 18:00 - Musikenshus Sal C / MusikDirekt 
04 feb 2010, 18:00 - Ungdomens Hus 
23 mar 2010, 00:00 - Rockkarusellen - Grands Café

för hoppnings vis så har vi fått in erik till den 4 feb de vore ganska grymt..
men nu gör mamma mat åt mig, så ska väll snart kolla hur de går..
orkar inte skriva mer ändå haha.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0