08-07-10-15:06;My Way, The Right Way...The Only Way

Sista timmarna i Uppsala på en vecka! Sen en hel vecka i Knutby med Gustaf.
Sjukt skönt att komma bort. Är borta tills nästa Onsdag eller Tordag (troligast onsdag)
sen kommer jag hem ligger antagligen bakis hela tordagen repar hela fredagen spelning på lördagen och planer på att åka till linnea på hennes land i några dagar på söndagen.

Den här veckan blir soft Linn och Nicole "The Twins"  mina grannar i knutby som bor en buske bort är där för första gången på 4 år så får se om dom är lika små som sist. Ena läser till frisör och den andra som designer.
Det har tydligen öppnat ett systemet oxå de är sweet eftersom dom har fixat falsk lägg som säger 20år!!!
7.0 för 10 kr here i come!
de har även öppnat en bar / krog  där så ska hjälpa dom hitta varsin kille.
men de ska bli skit kul vatten pipan är med och SKA rökas innomhus
och natt bad snackade dom om och de är jag så på på!
sen ska jag höra av mig till tatueraren oxå! swehehet.

nej nu ska jag träffa Linnea och snacka om hur vi gör med hennes land och så
tja.

Dagens låt: Eminem – Stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0