28-03-10-17:36;Köpte en autotuner och nu spelas den på radion

Har bojkottat svenskt så länge nu, men tack vare Alfonz Albatraauuz så har jag fastnat för Lorentz & M. Sakarias, Zacke, Petter mm. de är lite illa just eftersom alla gör sina låtar med FET autotune hahah de är ju intressant, igår så var jag och några till på lazergame och firade micke de var skit kul! asså verkligen skulle hållt på längre >: sen så drog jag hem och var typ deckad, idag så vaknade jag och fick veta att ännu en vän fyller år! VEM FYLLER PÅ EN SÖNDAG! så i kväll så blir de öl bas och autotune hahaha, var på gränby hittade ett par puma dojjor skit snygga höga osv ganska dyra men de får väll va, så kolla jag mina ficka sen min andra och så klart hadde jag ju glömmt kortet hemma RAGE! men men nu har jag inte tid till de här längre, så bajsar på er, i morron kommer min nästa gadd hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0