18-05-11-00:56;Oh My God...There Everywhere

Fuck... reducerat sög nu ju... jag kunde kunnat gå med alla andra och ha kårlägg men näää.. aja satsar på jobb iställe ja. behöver nicotin så jävla mycket. ingen kommenterar min blogg.. beror kanske mäst på att ingen har den haha.. inte för jag bryr mig ett jota. kanske daggs att skita i det här och skaffa tumblr istället... vore nästan värt de.
i morgon är de prov yaay.. och torsdag är de skiva.. och jag har inte ett öre, som varnligt. fan kanske ändå skulle haft en jävla skit mobil och ändå ha pengar.. fan.. bitter... nicotion behovets fel. nu ska jag kolla någon dålig film spela poker online med gustaf mm och sova. fan


Brb someday soon

Kommentarer
Postat av: elina

Positivt inlägg!

2011-05-18 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0